Vaikščiojimas atbulomis – naujovė Jūsų treniruotėse. Kodėl vertėtų tai išbandyti?

Meeting of two young people who jogging in a parkAr žinote, kad įprastą vaikščiojimą galite paįvairinti retro-vaikščiojimu t.y. vaikščiojimu atbulomis? 10 priežasčių, kodėl vertėtų į savo treniruotes įtraukti ir vaikščiojimą atbulomis:

1. Skatina kūrybingumą ir gerina kognityvinių resursų panaudojimą;
2. Yra nauja ir nebūdinga veikla, todėl kūnas sudegina daugiau energetinių resursų ir aktyviai skatina smegenų veiklą;
3. Intensyviau treniruojama širdies ir kraujagyslių sistema lyginant su paprastu vaikščiojimu;
4. Stiprina visus blauzdų raumenis;

5. Naudoja kitokį judesio modelį, todėl pailsinami kelių sąnariai ir sausgyslės, taip apsaugant juos nuo perkrovų;
6. Ištempia sutrumpėjusius užpakalinės šlaunies raumenis;
7. Skatina smegenėlių veiklą, todėl pagerina pusiausvyrą ir koordinaciją;
8. Reikalauja didesnio susikaupimo ir visos kūno sensorinės sistemos įtraukimo saugantis kliūčių;
9. Padeda koreguoti laikyseną, mažina apatinės nugaros dalies apkrovą ir gerina kraujotaką;
10. Yra nauja, netikėta užduotis paįvairinanti Jūsų treniruotes, todėl didesnė tikimybė, kad ir toliau turėsite motyvacijos sportuoti.

FTC