Ar žinote kuo naudingas bėgimas?

 

BėgiojimasAtšilus orams daugelis žmonių šoka į sportinius batelius ir lekia bėgioti. Bėgimas yra puikus būdas lavinti ir palaikyti sveiką kūną, tačiau ar žinote kuo jis naudingas?
• Padidina teigiamą nuotaiką ir net euforiją sukeliančių hormonų lygį. Geras prasibėgimas sukelia džiaugsmo ir pasitenkinimo pojūtį dėl natūralaus endokanabinoidų poveikio. Reguliarus bėgimas sumažina depresiją ir padeda jos išvengti!
• Bėgant sudeginama daug kalorijų, bet dar linksmiau, kad palaikant 70% nuo jūsų VO2 max apkrovą įvyksta adaptaciniai procesai verčiantys kūną dar kurį laiką sparčiai deginti kalorijas ir po fizinio krūvio!
• Didina kaulų mineralinį tankį ir stiprina sąnarius. Palaikant taisyklingą biomechaniką, bėgimas gali gerokai sustiprinti jūsų sąnarius ir kaulus.
• Pagerina kraujotaką, smegenų aprūpinimą deguonimi ir stabdo senėjimo procesus ir senatvinių psichikos sutrikimų pasireiškimą.
• Mažina įvairių vėžio formų pasireiškimą ir gerina atsistatymą po ligų.
• Mažina arterinį kraujo spaudimą, širdies ramybės dažnį, cholesterolio kiekį.
• Gerina miegą ir stiprina imuninę sistemą.
• Padeda kontroliuoti tokias ligas kaip astma, diabetas.
• Puikiai padeda kontroliuoti stresą ir jaustis labiau pasitikinčiu savimi!


Tačiau svarbu atsiminti, kad bėgiojimas sukelia kur kas didesnį stresą organizmui, nei ėjimas, todėl prieš pradedant bėgioti rekomenduojama pasikonsultuoti su kineziterapeutu ir išsiaiškinti ar nėra kūno biomechanikos sutrikimų!

FTC