Kodėl verta išbandyti funkcines treniruotes?

Išvardinsime 9 priežastis, kodėl verta išbandyti šias treniruotes:

 

Woman exercising with suspension straps in fitness club or gym

1. Lengvai ir paprastai parenkamas krūvis įvairaus fizinio pasirengimo ir sveikatos žmonėms;
2. Įvairiais pratimais ir jų variacijomis funkciškai apkraunami visi kūno raumenys;
3. Keičiant treniruočių tempą galima papildomai apkrauti širdies ir kraujagyslių sistemą;
4. Treniruojantis galima siekti skirtingų tikslų – svorio metimas, raumenų prieaugis, sveikatinimas ar sporto rezultatų gerinimas;

 

5. Sportuojant naudojamas kūno svoris, taip tausojami ir saugojami sąnariai;


6. Galima auginti liesą raumenų masę bei deginti riebalus;


7. Didinamas lankstumas ir ištvermė;


8. Formuojama taisyklinga laikysena ir palaikoma sveika stuburo padėtis;


9. Formuojama geresnė centrinės nervų sistemos koordinacija ir judesių valdymas.

 

Funkcines treniruotes veda kineziterapeutai Remigijus Imbrasas ir Daina Verbickaitė.

FTC