Vaikų kineziterapija

 

Įpročiai suformuoti ankstyvoje vaikystėje, tampa tolimesnio sveiko gyvenimo pagrindu. Vaiko augimui ir vystymuisi judėjimas reikalingas kiekvieną dieną, todėl stiprinti kūną mankštomis ir kitais fiziniais pratimais rekomenduojama jau nuo pirmųjų gyvenimo dienų.

 
Mankštinantis ar intensyviau sportuojant smegenyse gaminasi cheminiai junginiai – endorfinai, dar kitaip vadinami laimės hormonai. Judėjimas gerina emocinę sveikatą, todėl norint išlikti visada geros nuotaikos, reikalingi reguliarūs fiziniai krūviai – ne tik judesio, bet ir specialūs jėgos pratimai.

 

Fiziniai pratimai vaikams naudingi, nes:
• stiprina kaulus, raumenis, sąnarius, širdį;
• gerina laikyseną ir lavina pusiausvyrą;
• palaiko normalų kūno svorį;
• lavina bendravimo įgūdžius;
• didina pasitikėjimą savimi;
• padeda sutelkti dėmesį
• padeda įveikti stresą.

 
Aktyvus judesys padeda palaikyti fizinę ir psichologinę pusiausvyrą, puikus būdas praleisti laisvalaikį, lavinti socialinius įgūdžius.

 

Kineziterapija arba gydimas judesiu vaikams

 

Individuali kineziterapijos procedūra vaikams, tai – asmeniškai sudaryta kineziterapijos programa vaikui yra skirta spręsti jo kūno judėjimo problemas, atgauti raumenų jėgą, pilną sąnario amplitudę, gerinti pusiausvyrą ir koordinaciją, taip pat padeda suformuoti įgūdžius reikalingus traumų ir ligų prevencijai.

 

Kaip galime Jums padėti?

 
Mūsų klinikoje dirbantys kineziterapeutai padės Jūsų vaikui suformuoti ir palaikyti taisyklingą laikyseną, pagerinti fizinę sveikatą ir sportinius rezultatus, greičiau pasveikti po stuburo ar kitų patirtų traumų.

 

 

Kineziterapijos metu atliekamos procedūros naudingos, nes:

 
• mažina skausmą;
• gerina eiseną;
• lavina koordinaciją, pusiausvyrą;
• didinti lankstumą, jėgą, ištvermę;
• padėti atsigauti po patirtų sužalojimų;
• gerinti minkštųjų audinių pažeidimų gijimą;
• padeda apsisaugoti nuo galimų traumų;

 

 

3 svarbiausios fizinio aktyvumo dalys:

 

1. Ištvermė
Ištvermė – tai gebėjimas kuo ilgesnį laiką atlikti tam tikrą fizinį veiksmą. Sportuojant padidėja širdies ir kvėpavimo ritmas, aktyvėja kraujotaka, medžiagų apykaita, dėl to žmogus pradeda prakaituoti. Intensyvios fizinės veiklos metu smegenys, vidaus organai ir raumenys aprūpinami deguonimi, kuris labai svarbus širdies veiklos stiprinimui.

 

2. Lankstumas ir koordinacija
Lankstumas – tai gebėjimas daryti kuo didesnės amplitudės judesius.Tempimo ir koordinacijos pratimai didina sanarių judėjimo aplitudę ir gerina laikyseną, didina raumenų jėgą ir ištvermę bei mažina traumų riziką.

 

3. Jėga
Tai raumens gebėjimas susitraukimo pastangomis nugalėti išorės jėgas. Pratimai, kuriu metu yra pasipriešinama išorės jėgoms padeda stiprinti raumenis. Didesnė raumenų jėga leidžia lengviau įveikti kasdienius gyvenimo iššūkius nesukeliant per didelio streso raumenims ir sąnariams.

FTC